

Een feestmaal als dank voor de inzet.
Vrijdag 19 juni was het de Dag van de Schoonmaak. Elke dag opnieuw zorgt het poetspersoneel ervoor dat onze school een nette en verzorgde werkomgeving is voor leerlingen, leerkrachten en het beleidsteam. Daarom wilde het beleidsteam Jessica, Naouel en Christina oprecht danken voor het dagelijkse engagement en de zorg voor onze school. Ook Geert van de technische ploeg schoof mee aan tafel.